Субота, 27.04.2024, 06:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Літературно-мистецький портал Хмельницької ЗОШ №20

Категорії розділу
Мої файли [1]
Музичне мистецтво [1]
В основу покладено провідні положення сучасної музичної педагогіки, а саме: визначення мети загальної музичної освіти у широкому культурологічному контексті; підхід до сприймання музики як основи загальної музичної освіти; ставлення до музичного мистецтва як джерела і предмета духовного спілкування.
Презентації [61]
Презентації за програмовими творами та авторами
Русский язык [7]
Все материалы необходимые для изучения русского языка в школе
Зарубіжна література [17]
Все для уроків світової літератури
Cценарії та літературно-музичні композиції [2]
Матеріал необхідний для позакласної роботи з учнями
Художня культура [6]
Матеріали з предмета "Художня культура" Художня культура є невід'ємною частиною духовної культури людства. Вона відкриває людині шлях до прекрасного. Основа художньої культури – мистецтво, яке в художніх образах відображає дійсність, концентрує в собі головні особливості естетичного ставлення до світу. Мистецтво покликане виховувати художній смак людини, розвивати її здатність до творчості за законами краси.
Нормативно-правова база [3]
Керівні документи щодо вивчення предметів музика,російська мова,світова література та художня культура.
Електронні підручники та довідкова література [3]
Електронна шкільна бібліотека. Українські підручники в електронному вигляді
ЛІТЕРАТУРНІ ДИКТАНТИ [5]
Літературні диктанти – це система вправ та завдань, які дають змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми, що вивчається, вміння відокремлювати основне, систематизувати, узагальнювати матеріал.
ЕКСПЕРЕС-УРОКИ [2]
Досить зручний варіант роботи з учнями дистанційно!
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 112
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Презентації

У категорії матеріалів: 61
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

"Просійте світову прозу, залишиться Діккенс, просійте Діккенса, залишиться "Девід Копперфілд", просійте " Копперфилда ", залишиться опис бурі на морі".

                                                                                                   Л.М. Толстой

Презентації | Переглядів: 576 | Завантажень: 269 | Додав: Vchutel | Дата: 22.10.2014 | Коментарі (0)

Світ дитинства в творчості  Чарльза Діккенса

"Уся принадність дітей для нас, особлива, людська їхня принадність нерозривно зв'язана з надією, що вони будуть не те, що ми, будуть краще нас."

Володимир Соловйов

 

                              "Виховати не значить тільки  вигодувати і винянчити, але і дати напрямок серцю і розумові."                                                  

Віссаріон Бєлінський

 

Презентації | Переглядів: 864 | Завантажень: 529 | Додав: Vchutel | Дата: 22.10.2014 | Коментарі (0)

Мультимедійна презентація призначена

для проведення  уроку зі світової  літератури.

Містить інформацію про життя та творчість

Анрі Марі Бейля (Фредеріка Стендаля)

Виконала:
Учениця 10-А класу
ЗОШ №20
м. Хмельницького
Пайонк Анастасія

Презентації | Переглядів: 426 | Завантажень: 24 | Додав: Vchutel | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (0)

Дана презентація чудово підійде для проведення мультимедійного уроку

зі світової  літератури.

В ній міститься інформація про повість Оноре де Бальзака "Гобсек".

Кількість слайдів - 12.

Презентації | Переглядів: 450 | Завантажень: 1330 | Додав: Vchutel | Дата: 04.10.2014 | Коментарі (0)

Оноре́ де Бальза́к (фр. Honoré de Balzac; *20 травня 1799, Тур, Франція — †18 серпня 1850, Париж, Франція) — французький письменник. Перший успіх до нього прийшов після написання «Психології шлюбу» (1829), навіяного Вальтером Скоттом. Це було початком великої серії романів під загальною назвою «Людська комедія». Писав також оповідання.

Презентації | Переглядів: 482 | Завантажень: 270 | Додав: Vchutel | Дата: 30.09.2014 | Коментарі (0)

Роман як «дзеркало, яке проносять по великій дорозі». Якщо дорога брудна, якщо на ній є калюжа, це неминуче відіб'ється в цьому дзеркалі, і дарма було б обвинувачувати дзеркало в тім, що воно відбиває точно; треба обвинувачувати дорогу, або, правильніше, доглядача дороги, в тім, що він погано порядкує на ній".

Підготувала     -       Буга Любов Петрівна, вчитель світової літератури   Монастирищенського НВК “ Ліцей – ЗОШ I-III ступенів “Ерудит”, Черкаської області

Презентації | Переглядів: 462 | Завантажень: 329 | Додав: Vchutel | Дата: 08.09.2014 | Коментарі (0)

Литературный час

«Читаем Достоевского»

библиотека МБОУ «СОШ №50»

Посвященный 190-летию Ф.М. Достоевского

 

Презентації | Переглядів: 530 | Завантажень: 199 | Додав: Vchutel | Дата: 27.06.2014 | Коментарі (0)

   Запровадження
Хоча це й багатьох інших народів, у римлян власне літературної творчості окремих письменників передувало усне народну творчість. На жаль, твори римського народної творчості були записані і збереглися, крім незначних уривків. У цьому випадковому підставі деякі вчені вважали римлян нездатними до поетичному творчості, народом практичним і сухим.
Але й ті незначні уривки народну поезію, які сягнули сьогодення, й опосередковані вказівки свідчать, що римляни, як й інші народи, висловлювали свої почуття на поетичної формі. Під час робіт співали трудові пісні, котрі творили ритм трудового процесу, наприклад «пісня веслярів». Молитви та звернення до богів складалися у віршованій формі, що полегшувало їх запам'ятовування. Зберігся, наприклад, гімн «братів орачів», гімн жрецької колегії скакунів (салиев). У цих гімнах містилися прохання до богів запліднити землю, відвернути голод і негоду, забезпечити багатий врожай, добробут хліборобів і пастухів.
У цій курсовій роботі ми розглянемо Римську літературу, і спробуємо зрозуміти яка ж усе ж ця література. Чи те, що деякі вчені вважають її «сухою»?
Народні поетичні твори були написані особливим віршованим розміром, так званимсатурническим віршем, близьким зі своєї ритміці до билинним віршам інших народів.
Є дані про зачатках драматичної поезії у римлян. Під час сільських свят врожаю переряджена сільська молодь влаштовувала веселі гри, перекидалася дотепами, імпровізованими чи завченими глузливими віршиками. У ці вірші містилися де й кидаючи дошкульні глузування, особливо з адресою багатих, скупих чи жорстоких людей. У обміні цими віршами – їх називалифесценнини – містяться вже елементи діалогу, драматичної дії.
Поруч із фесценнинами поширюється комедіямасок–ателлана (від назви міста, у Кампании–Ателли). Її героями були веселі типи ненажер, хвалькуватих роззяв, дурних старих. Змістателлани було веселим, воно відбивало повсякденному житті дрібних міст та найближчих сіл зі своїми безхитрісне побутом.
Поруч із поезією робить перші кроки і римська проза. Велися колегієюпонтификов погодні записи найбільших події, літописі, укладалися договори, тексти яких записувалися латинською мові. П IV в. е. певні політичні діячі почали записувати свої сказані мови і видавати їх задля читання публіки
На становлення та розвитку римської літератури справила великий вплив як народну творчість, народна поезія, поширення писемності, але грецька література.
Презентації | Переглядів: 2473 | Завантажень: 390 | Додав: Vchutel | Дата: 20.02.2014 | Коментарі (0)

Презентація з сайту вчителя світової літератури, російської мови 

Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 20,

викладача дитячої літератури ГПК МДУ -

Химинець Адріани Арпадівни
Презентації | Переглядів: 1211 | Завантажень: 469 | Додав: Vchutel | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

  ГОМЕР

Легендарний давньогрецький поет

Увійшов в історію літератури як творець неперевершених поем 

"Іліада” та "Одіссея”, 

які не були записані, а протягом трьох століть передавалися із уст в уста 

і зберігалися лише в народній пам’яті

Презентації | Переглядів: 2947 | Завантажень: 458 | Додав: Vchutel | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі нашого сайту