В основу покладено провідні положення сучасної музичної педагогіки, а саме: визначення мети загальної музичної освіти у широкому культурологічному контексті; підхід до сприймання музики як основи загальної музичної освіти; ставлення до музичного мистецтва як джерела і предмета духовного спілкування.
Матеріали з предмета "Художня культура" Художня культура є невід'ємною частиною духовної культури людства. Вона відкриває людині шлях до прекрасного. Основа художньої культури – мистецтво, яке в художніх образах відображає дійсність, концентрує в собі головні особливості естетичного ставлення до світу. Мистецтво покликане виховувати художній смак людини, розвивати її здатність до творчості за законами краси.
Літературні диктанти – це система вправ та завдань, які дають змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми, що вивчається, вміння відокремлювати основне, систематизувати, узагальнювати матеріал.
Експертиза:
Незалежний експерт Вакуленко Ю. Є.
Публікація творів у цьому каталозі є підтвердженням їхньої аутентичності.
Оргкомітет:
Василенко М. О., Василенко О. О., Вакуленко Є. Ю., Вакуленко В. Ю.,
Володимиров-Лихоліт В. П.
Макет каталогу та комп’ютерна верстка:
Володимиров-Лихоліт В. П.
Наклад 750
Оноре́ де Бальза́к (фр. Honoré de Balzac; *20 травня 1799, Тур, Франція — †18 серпня 1850, Париж, Франція) — французький письменник. Перший успіх до нього прийшов після написання «Психології шлюбу» (1829), навіяного Вальтером Скоттом. Це було початком великої серії романів під загальною назвою «Людська комедія». Писав також оповідання.
Чередник Л. А.
Ч-46 Світова література. 10 клас. Рівень стандарту: Авторські уроки.— Х.: Видавництво «Ранок», 2011.— 208 с.— (Майстер-клас).
ISBN 978–611–540–461–2.
Посібник містить календарне планування, розробки уроків, дидактичні матеріали, методичні рекомендації до вивчення курсу світової літератури у 10 класі відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Світова література. 10–11 класи. Рівень стандарту (укладачі Ю. І. Ковбасенко, Г. М. Гребницький та ін.)».
Призначено для вчителів світової літератури і студентів-філологів.
Роман як «дзеркало, яке проносять по великій дорозі». Якщо дорога брудна, якщо на ній є калюжа, це неминуче відіб'ється в цьому дзеркалі, і дарма було б обвинувачувати дзеркало в тім, що воно відбиває точно; треба обвинувачувати дорогу, або, правильніше, доглядача дороги, в тім, що він погано порядкує на ній".
Підготувала - Буга Любов Петрівна, вчитель світової літератури Монастирищенського НВК “ Ліцей – ЗОШ I-III ступенів “Ерудит”, Черкаської області