В основу покладено провідні положення сучасної музичної педагогіки, а саме: визначення мети загальної музичної освіти у широкому культурологічному контексті; підхід до сприймання музики як основи загальної музичної освіти; ставлення до музичного мистецтва як джерела і предмета духовного спілкування.
Матеріали з предмета "Художня культура" Художня культура є невід'ємною частиною духовної культури людства. Вона відкриває людині шлях до прекрасного. Основа художньої культури – мистецтво, яке в художніх образах відображає дійсність, концентрує в собі головні особливості естетичного ставлення до світу. Мистецтво покликане виховувати художній смак людини, розвивати її здатність до творчості за законами краси.
Літературні диктанти – це система вправ та завдань, які дають змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми, що вивчається, вміння відокремлювати основне, систематизувати, узагальнювати матеріал.
Поетична мозаїка Межа ХІХ-ХХ ст. стала особливим етапом у розвитку російської словесності. Він увійшов до історії російської культури як «Срібна доба» (назва була обрана за аналогією із «золотою добою», яку ототожнювали з XIX ст., здебільшого - з пушкінською епохою).
Ваганти (голіарди) лат. vagantes – “мандрівники, бродячі люди”; старофранцузьке goliard – “блазень” – мандрівні ченці, студенти Західної Європи XI-XIV ст. Автори вільнолюбної, життєлюбної, далекої від аскетичних церковних ідеалів, часто сатиричної лірики. Вони сміливіше стали на шлях світської літератури, зважувалися навіть пародіювати канонічні тексти та церковні ритуали. В Україні за доби бароко подібну роль виконували мандрівні дяки.