Неділя, 19.05.2024, 03:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Літературно-мистецький портал Хмельницької ЗОШ №20

Категорії розділу
Мої файли [1]
Музичне мистецтво [1]
В основу покладено провідні положення сучасної музичної педагогіки, а саме: визначення мети загальної музичної освіти у широкому культурологічному контексті; підхід до сприймання музики як основи загальної музичної освіти; ставлення до музичного мистецтва як джерела і предмета духовного спілкування.
Презентації [61]
Презентації за програмовими творами та авторами
Русский язык [7]
Все материалы необходимые для изучения русского языка в школе
Зарубіжна література [17]
Все для уроків світової літератури
Cценарії та літературно-музичні композиції [2]
Матеріал необхідний для позакласної роботи з учнями
Художня культура [6]
Матеріали з предмета "Художня культура" Художня культура є невід'ємною частиною духовної культури людства. Вона відкриває людині шлях до прекрасного. Основа художньої культури – мистецтво, яке в художніх образах відображає дійсність, концентрує в собі головні особливості естетичного ставлення до світу. Мистецтво покликане виховувати художній смак людини, розвивати її здатність до творчості за законами краси.
Нормативно-правова база [3]
Керівні документи щодо вивчення предметів музика,російська мова,світова література та художня культура.
Електронні підручники та довідкова література [3]
Електронна шкільна бібліотека. Українські підручники в електронному вигляді
ЛІТЕРАТУРНІ ДИКТАНТИ [5]
Літературні диктанти – це система вправ та завдань, які дають змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми, що вивчається, вміння відокремлювати основне, систематизувати, узагальнювати матеріал.
ЕКСПЕРЕС-УРОКИ [2]
Досить зручний варіант роботи з учнями дистанційно!
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 112
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Електронні підручники та довідкова література

Усі уроки зарубіжної літератури. 8 клас. А. В. Хорошилова
[ Викачати з сервера (4.57 Mb) ] 15.07.2014, 20:06

Для повного перегляду - скачайте файл-архів!

Н а в ч а л ь н е в и д а н н я
Серія «12-річна школа» Хорошилова Аліна Валентинівна  Усі уроки заруб іжної літератури  8 клас

Навчально-методичний посібник
Головний редактор Н. Д. Ільїна
Редактор В. С. Голяковська
Коректор О. М. Журенко
Технічний редактор О. В. Лєбєдєва
Комп’ютерне верстання Є. С. Островський
Підп. до друку 14.03.2008. Формат 60×90/16. Папір газет.
Гарнітура Ньютон. Друк офсет. Ум. друк. арк. 23,0. Зам. № 8—03/17—05.
ТОВ «Видавнича група “Основа”».
Свідоцтво суб’єкта видавничої справи ДК № 2911 від 25.07.2007.
Україна, 61001 Харків, вул. Плеханівська, 66.
Тел. (057) 731-96-32. E-mail: zl@osnova.com.ua

Зміст
Переднє слово .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  7
Календарне планування .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  8
І семестр
Вступ .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 11
Урок № 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед
інших видів мистецтва .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 11
Урок № 2. Місце національних літератур у всесвітньому
літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.
Веди як пам’ятка світової літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 15
Урок № 3. Біблія як історико-літературна пам’ятка світової
культури. Легенди Старого Заповіту .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 22
Урок № 4. Новий Заповіт. Мудрість та повчальність
євангельських притч .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 27
Урок № 5. Розвиток мовлення. Написання творчої роботи
на тему «Біблійні сюжети у віршах російських поетів» .  .  .  .  .  .  .  . 34
Урок № 6. Коран — священна книга ісламу .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 39
Урок № 7. Тематична атестація № 1 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 43
Людина та її світ у давніх літературах . . . . . . . . . . . . 45
Урок № 8. Антична література — вихідна основа
європейських літератур .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 45
Урок № 9. Міф як основа і джерело сюжетів, тем, образів
і мотивів античної літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 48
Урок № 10. Гомер — легендарний засновник європейської
літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 55
Урок № 11. Поема Гомера «Іліада». Читання уривків «Заспів»,
«Щит Ахілла» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 60
Урок № 12. Читання та аналіз уривка «Двобій Ахілла
з Гектором» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 66
Урок № 13. Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу
людини, героя, воїна. РМ. Складання характеристики
літературного героя. Гуманістичний пафос «Іліади» .  .  .  .  .  .  .  .  . 81
4 Усі уроки зарубіжної літератури. 8 клас
Урок № 14. Поема Гомера «Одіссея». Пригодницький, казковий
і побутовий елементи поеми .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 86
Урок № 15. Звеличення людського розуму, винахідливості
та допитливості в образі Одіссея .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 106
Урок № 16. Тематична атестація № 2 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 112
Урок № 17. Давньогрецька лірика та її особливості.
Творчість Тіртея . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
Урок № 18. Творчість Архілоха — засновника
ямбічного жанру .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 118
Урок № 19. Любовна лірика Сапфо .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 121
Урок № 20. Життєствердна лірика Анакреонта .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 126
Урок № 21. «Сильніше зброї — сила слова». Виразне читання
напам’ять віршів античних поетів .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 132
Урок № 22. Давньогрецький театр та його особливості .  .  .  .  .  . 134
Урок № 23. Есхіл як видатний давньогрецький драматург . . . . 140
Урок № 24. Поема Вергілія «Енеїда» як літературна обробка
легенди про троянця Енея — засновника Рима .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 148
Урок № 25. Творче наслідування Вергілієм поем Гомера «Іліада»
та «Одіссея» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 154
Урок № 26. Квінт Горацій Флакк — один із найвидатніших
поетів римської літератури. Ода «До Мельпомени» як початок
традиції підбиття поетом підсумку свого творчого шляху .  .  .  .  . 161
Урок № 27. Публій Овідій Назон — видатний римський поет.
Збірка Овідія «Сумні елегії» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 169
Урок № 28. Поема Овідія «Метаморфози»
та її міфологічна основа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
Урок № 29. Урок позакласного читання. Овідій «Метаморфози»
(«Потоп», «Філемон та Бавкіда») .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 185
Урок № 30. Тематична атестація № 3 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 187
Жанрово-тематичне розмаїття середньовічної літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 189
Урок № 31. Середньовіччя як історична та культурна доба .  .  .  . 189
Урок № 32. Середньовічна китайська поезія. Лірика Лі Бо . . . 192
Урок № 33. Лірика китайського поета Ду Фу . . . . . . . . . . . . 199

ІІ семест р
Урок № 34. Особливості персько-таджицької поезії .  .  .  .  .  .  .  . 204
Урок № 35. Рудакі як засновник персько-таджицької
літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 208
Урок № 36. Оспівування жінки та кохання в ліриці Гафіза .  .  .  . 212
Урок № 37. Омар Хайям — корифей персько-таджицької
лірики .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 217
Урок № 38. Урок виразного читання. «Маленькі поеми»
Омара Хайяма . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223
Урок № 39. Урок розвитку мовлення. Написання
власних рубаї .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 225
Урок № 40. Середньовічна європейська лірика. Творчість
провансальських трубадурів .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 228
Урок № 41. Поезія Бертрана де Борна .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 234
Урок № 42. Лірика вагантів .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 238
Урок № 43. «Пісня про Роланда» — французький героїчний епос.
Історична правда та вигадка в поемі . . . . . . . . . . . . . . . . . 247
Урок № 44. Роланд — головний герой епосу.
Карл як ідеал державної мудрості. Зрадник Ганелон —
антипод Карла і Роланда .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 250
Урок № 45. Данте — видатний поет і мислитель Італії.
Поема «Божественна комедія» — філософсько-художній
синтез середньовічної культури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 256
Урок № 46. «Божественна комедія»: подорож до Пекла .  .  .  .  .  . 261
Урок № 47. «Рай»: «любов, що водить сонце й зорні стелі» .  .  .  . 264
Урок № 48. Тематична атестація № 4 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 269
Злет людського духу в літературі доби Відродження .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 273
Урок № 49. Особливості культури і мистецтва

доби  європейського Відродження .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 273        

Урок № 50. Франческо Петрарка — видатний італійський                                                                                                                           поет-гуманіст. Оспівування кохання в «Книзі пісень» .  .  .  .  .  .  . 277                        

Урок № 51. Багатство людської душі, краса і щирість людських
почуттів у «Книзі пісень» Петрарки .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 281
Урок № 52. Мігель де Сервантес Сааведра — автор роману
«Дон Кіхот» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 284
Урок № 53. Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості .  .  .  . 289
Урок № 54. Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість
Санчо Панси .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 292
Урок № 55. Дон Кіхот — вічний образ всесвітньої
літератури .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 297
Урок № 56. Розвиток мовлення. Написання листа
літературному героєві. Лист Дон Кіхоту .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 301
Урок № 57. Підсумковий урок за темою
«Література Відродження» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 302
Урок № 58. Тематична атестація № 5 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 304
Урок № 59. В. Шекспір — геніальний англійський драматург
і поет доби Відродження .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 306
Урок № 60. Трагедія В. Шекспіра «Гамлет».
Історія створення трагедії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312
Урок № 61. «Что ему Гекуба, что он Гекубе..?» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 319
Урок № 62. «Бути чи не бути?» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 324
Урок № 63. «Повесть бесчеловечных и кровавых дел…»
Трагічний фінал п’єси «Гамлет» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 330
Урок № 64. Гамлет — вічний образ світової літератури .  .  .  .  .  .  . 332
Урок № 65. Філософська проблематика трагедії Шекспіра
«Гамлет» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 339
Урок № 66. Синтез гуманістичного та трагічного
світосприйняття у сонетах В. Шекспіра . . . . . . . . . . . . . . . 345
Урок № 67. Заглиблення в людську психологію,
поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання
і дружби в сонетах Шекспіра .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 351
Урок № 68. Урок позакласного читання. Ствердження
величі і краси справжнього кохання у трагедії В. Шекспіра
«Ромео і Джульєтта» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 355
Урок № 69. Тематична атестація № 6 .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 358
Урок № 70. Підсумковий урок. «Гортаючи сторінки
прочитаних книг...» .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 361
Література .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 368

 

Категорія: Електронні підручники та довідкова література | Додав: Vchutel | Теги: зарубіжна, Хорошилова, досвід, Світова, література, конспект, Уроки, 8 клас, ігри, план
Переглядів: 2452 | Завантажень: 138 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Друзі нашого сайту