Дистанційне домашнє завдання для учнів 8-А та 8-Б класів Хмельницької ЗОШ №20
Самостійно опрацювати сторінки підручника за темами, що подані нижче (конспек в робочому зошиті - обов'язково). За бажанням (додаткова оцінка) створити презентацію або публікацію на одну з тем.
Два (2) рубаї Омара Хайяма -вивчити напам`ять
Вірші Рудакі та Гафіза - виразно ч
... Читати далі »
Дистанційне домашнє завдання для учнів 11-А класу Хмельницької ЗОШ №20
Самостійно опрацювати сторінки підручника за темами, що подані нижче (конспек в робочому зошиті - обов'язково). За бажанням (додаткова оцінка) створити презентацію або публікацію на одну з тем.
1. Двополюсність світу після Другої світової війни та її зв’язки із розвитком культурного і літературного процесу. Література Західної Європи і США.
Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, Грунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти - державних стандартах, навчальних планах, програмах.
Навчальні предмети художньо-естетичного циклу, до яких належать, насамперед, музичне, образотворче мистецтво, мистецтво, художня культура та естетика, є предметами так званого культуротворчого циклу
... Читати далі »
Літературна освіта забезпечує етичне та естетичне виховання учнів, їх прилучення до надбань вітчизняного і світового письменництва, розвиток стійкої мотивації до читання, потреби в зверненні до художньої літератури впродовж життя, збагачення духовно-емоційного досвіду, формування загальної культури.
Світова література прилучає учнів до загальнолюдських цінностей, виховує толерантне ставлення до різних народів, народностей, рас та культур.
Шкільна літературна освіта передбачає врахування міжпредмет-них зв'язків, формування цілісної системи знань та уявлень про літературу як вид мистецтва і скарбницю гуманістичн
... Читати далі »
Глава «освітнього» комітету Верховної Ради Лілія Гриневич розповіла Корреспонденту про особливості нового закону про вищу освіту та наслідки його прийняття, пише Євгенія Вецько у №31 видання від 8 серпня 2014 року.
Робота над законом про вищу освіту тривала з лютого 2008-го. Десятки різних проектів, нескінченні обговорення, мітинги студентів і спроби узгодити закон з усіма зацікавленими ос
... Читати далі »